Delegationer til medlemsportal og myCISV
UDFYLDES AF DELEGATIONENS KONTAKTPERSON
I denne formular bedes du indtaste oplysninger om delegationer / individuelle deltagere til brug for National Sekretær i forbindelse med oprettelse i medlemsportal (til opkrævning af deltagergebyr) og på myCISV (med henblik på modtagelse af precamps, upload af forms etc.)
BEMÆRK
Du finder de nødvendlige oplysninger for at kunne udfylde formularen ved at
- spørge programudvalget
- se på første fane i den udsendte oversigt over endelig fordeling fra fordelingsmødet
- benytte søgefeltet på myCISV – gæt fx på V-2023-01 (derved fremkommer alle børnebyer fra nummer 010 til 019 via søgefunktionen)
Særligt om myCISV
Tjek venligst i søgefeltet på myCISV, om deltagerne kan søges frem i systemet, inden du udfylder formularen. (Hvis deltageren er medlem i en lokalforening i en anden region, kan du ikke søge vedkommende frem. Skriv i så fald en kommentar i bemærkningsfeltet til sidst)
Problemer med formularen?
Hvis du oplever problemer med at sende denne formular, skal du sende en mail på secretary@cisv.dk med en beskrivelse af
- selve problemet
- hvilken enhed, du bruger – fx PC / MAC / iPad / iPhone
- hvilken browser, du bruger – fx Chrome / Safari / Firefox
- evt. styresystem for din enhed.
Delegationer til efteroprettelse i myCISV
UDFYLDES AF DELEGATIONENS KONTAKTPERSON
Brug denne formular, hvis delegationen allerede er oprettet i medlemssystemet.
Tjek venligst i søgefeltet på myCISV, om deltagerne kan søges frem i systemet, inden du udfylder formularen. (Hvis deltageren er fra en anden region, kan du ikke søge vedkommende frem. Skriv i så fald en kommentar i bemærkningsfeltet til sidst)